شناسهٔ خبر: 45369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اهداء لوح تقدیر از سوی استاندار کرمان صورت گرفت:

انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به‌ عنوان مدیر برتر حوزه پدافند غیرعامل استان

محمد مهدی بلوردی محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به‌ عنوان مدیر برتر در حوزه پدافند غیرعامل شناخته شد و از وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، در راستای حمایت‌ها، همراهی و همدلی دکتر محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان برای تحقق اهداف، رسالت و برنامه‌های امر مهم پدافند غیرعامل جهت ایجاد مصونیت، افزایش پایداری و حفظ و حراست از زیرساخت‌ها و مراکز مهم در سطح استان کرمان، به‌ عنوان مدیر نمونه در این حوزه معرفی و با اهداء لوح تقدیر از سوی مهندس رزم حسینی استاندار کرمان تجلیل شد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:       

پدافند غیرعامل به عنوان یکی از راهبردهای اساسی مصون‌سازی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان و عامل اثرگذار در حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی نظام در جهت نیل به توسعه پایدار و حراست همه‌جانبه از دارایی‌های ایران اسلامی است و طبعاً به عنوان یکی از ارکان امنیت ملی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

بدین وسیله از کلیه تلاش‌های جنابعالی در زمینه پدافند غیرعامل در دستگاه مربوطه تقدیر به عمل می‌آید.

آرزومندیم با مدد الطاف الهی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر مصون‌سازی کشور؛ سیاست‌های دولت تدبیر و امید با هدف پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

نظر شما