شناسهٔ خبر: 4540 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

علیزاده به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

آخرین وضعیت ساخت مصلی و ندامتگاه مرکزی تهران/ اعتبارات خوبی در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ندامتگاه مرکزی تهران بعد از رفع نقایص تحویل نهایی می‌شود افزود: همچنان عملیات تکمیل مصلی تهران در حال پیگیری است.

محمد جعفر علیزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تحویل ۲۷ بیمارستان در سال گذشته اظهار کرد: در سال جاری نیز هدف‌گذاری سنگینی داشتیم و برنامه‌ریزی کردیم تا طی این سال، ۲۸ بیمارستان را با دو هزار و ۴۶۰ تخت تحویل بدهیم که تاکنون موفقیت‌های خوبی در این زمینه به دست آمده است.

مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ پروژه بیمارستانی تحویل داده شده است افزود: تعداد زیادی از بیمارستان‌ها نیز در مراحل تکمیل هستند که اگر اعتبار مصوب آن محقق شود می‌توانیم این فرایند را تکمیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت ندامتگاه مرکزی تهران در جاده قم نیز گفت: در حال رفع نقایص آن هستیم تا بتوانیم به زودی آن را تحویل نهایی دهیم.

وضعیت مصلی تهران موضوع دیگری بود که علیزاده از ادامه تکمیل فرایند ساخت آن خبر داد و گفت: خوشبختانه در زمستان امسال مراسم نماز جمعه و نماز عید در مصلی تهران برگزار شد و کماکان پیگیر عملیات تکمیل مصلی تهران هستیم.

وی بودجه سال ۹۳ را بودجه‌ای با مشکلات و کاستی‌های زیاد دانست و گفت: در بودجه سال آینده اعتبار خوبی پیش‌بینی شده است و بعد از تصویب نهایی می‌توان برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری در این رابطه داشت.

وی با بیان این‌که وزیر راه و شهرسازی در سفر هفته گذشته خود به قم از طرح توسعه ضلع جنوب شرقی حرم حضرت معصومه (س) بازدید کرد این طرح را یکی از پروژه‌های مهم سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی دانست و افزود: علاوه بر این پروژه، اجرای طرح توسعه ساختمان مجلس، پروژه مصلی تهران، پروژه کتابخانه ملی و پروژه سالن اجلاس سران از مهمترین پروژه‌های مربوط به این سازمان هستند. /

نظر شما