شناسهٔ خبر: 45436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد:

جابجایی ۴۱۱۵ نفر زائر به مرز چزابه از خراسان جنوبی

پایانه مرزی چذابه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از جابجایی چهار هزار و صد و پانزده نفر زائر از مبدأ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از جابجایی چهار هزار و صد و پانزده نفر زائر از مبدأ استان خبر داد و افزود: جابجایی زائران محترم به مرز چذابه از تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۶ به طور رسمی در استان آغاز و تا ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

جعفر شهامت رفتار توأم با احترام و ادب و خدمات مطلوب در حین سفر برای زائرین محترم را از اولویت‌های اساسی و یک ضرورت اساسی برای شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر استان دانست و بیان کرد: هم‌اکنون افزون بر ۶۱۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه اعم از ناوگان اتوبوسی ویژه، vip و ناوگان سواری کرایه و مینی‌بوسی در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت دارند که آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین محترم حسینی هستند و هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص احساس نمی‌گردد. 

وی عنوان کرد: به منظور بررسی وضعیت ایمنی ناوگان مسافری استان بازدیدهای مضاعف بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های مسافربری در استان با هماهنگی پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان در پایانه‌های مسافری آغاز شده تا مسافران با خاطری آسوده مسافرت نمایند.

در پایان جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت: شماره ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات زائران محترم در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

          

نظر شما