شناسهٔ خبر: 4545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی بارش‌های اخیر؛

تلاش شبانه‌روزی راهداران در محورهای اصفهان/ همه راه‌های اصفهان باز است

برف روبی جاده- راهداری با توجه به بارش برف و باران که از پنجشنبه در استان اصفهان آغاز شد، با تلاش بی‌وقفه راهداران تمامی محورهای این استان باز و تردد با رعایت جوانب ایمنی برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان از بارش برف در محورهای نجف‌آباد - داران - الیگودرز، اصفهان - میمه - دلیجان، دامنه - خوانسار، گلپایگان - خمین، گلپایگان - موته، فریدونشهر -  پشتکوه، شهرضا - سمیرم - یاسوج، مبارکه - بروجن، دهاقان - بروجن و اصفهان - نایین طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: همه اکیپ‌های برفروبی با تجهیزات کامل و گشت‌زنی در محورها برای انجام عملیات راهداری زمستانی خصوصا در غرب و جنوب غرب استان در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

عزت الله یسلیانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر نیز از بارش ۵۰ سانتی‌متری برف در ارتفاعات و ۳۵ سانتی‌متری در شهرستان خبر داد و گفت: تعداد۱۰ اکیپ راهداری به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال انجام عملیات راهداری و بازگشایی راه‌های این شهرستان هستند.

وی مقدار برف‌روبی ۲۴ ساعت گذشته را در این شهرستان هزار و ۷۲۰ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ تن شن و نمک در محورهای این شهرستان مصرف شده است.

علیرضا اختری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان نیز از بارش ۴۰ سانتی‌متری برف در ارتفاعات و ۱۵ سانتی‌متری در شهرستان خبر داد و گفت: سه اکیپ راهداری در قالب ۶ دستگاه ماشین آلات‌سبک و سنگین در ۲۴ ساعت گذشته مشغول عملیات برف‌روبی و راهداری زمستانی در محورهای این شهرستان بوده‌اند.

وی با بیان این‌که هزار کیلومتر از راه‌های این شهرستان برف‌روبی شده است، گفت:۲۰۰ تن شن و نمک در این عملیات راهداری مصرف شده است.

ابوالقاسم صباغی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم از بادروبه برف در محورهای این شهرستان خبر داد و گفت:۷۶۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان برف‌روبی شده‌اند و تعداد چهار اکیپ راهداری در قالب ۳۲ دستگاه ماشین‌ آلات سبک و سنگین در حال عملیات راهداری زمستانی در محورهای این شهرستان حضور دارند.

وی مقدار مصرفی شن و نمک در راه‌های این شهرستان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ تن عنوان کرد./

نظر شما