شناسهٔ خبر: 4549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده‌باش ۴۵۰ راهدار در محورهای برفی استان کرمانشاه

بارش برف و برف روبی سرپرست اداره راهداری راه و شهر سازی استان كرمانشاه از حضور مستمر و آماده ۴۵۰ راهدار در قالب ۵۵ اكيپ براي برفروبی محو های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه شهر سازي استان كرمانشاه، سيد زاهدين چشمه خاور با اشاره به بارش بي وقفه برف در ۲۴ ساعت گذشته تأكيد كرد: هيچ انسدادي در هيچ يك از راه هاي اصلي و فرعي گزارش نشده است.

وي ادامه داد: از همان دقايق شروع بارش ،عمليات برف روبي آغاز شد و در ۱۹ساعت گذشته حدود ۴۷گردنه برفگير علاوه بر محور هاي مواصلاتي چندين بار برفروبي و نمك پاشي شدند.

چشمه خاور گفت:در اين بارش مخصوصا شب هنگام، با افت شديد هوا مواجه شديم كه اين موضوع اهميت نمك پاشي در چندين مرحله پس از برفروبي را به‌منظور جلو گيري از يخ زدگي مسير را دو چندان كرده است.

سرپرست  اداره راهداری راه و شهر سازی استان كرمانشاه در پايان از به‌كارگيري ۳۵۱  ماشين آلات برفروبي و آمادگي و حضور به موقع نارنجي پوشان خبر داد و  از رانندگان نیز درخواست کرد با تجهيزات ايمني به ویژه زنجير چرخ و اطلاع از مكفي بودن سوخت خودرو وارد جاده شوند.

طی ۲۴ساعت گذشته در استان کرمانشاه بارش با افت تدريجي دما ادامه داشته و  راهداران نیز در جاده‌ها حضور دارند./

نظر شما