شناسهٔ خبر: 45519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

بهسازی ۱۹۵ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان/ بهره‌برداری از هزار و ۱۱۸ واحد باقی‌مانده مسکن مهر استان

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۹۵ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان امسال بهسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: جلسات متعددی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در حوزه راه و شهرسازی استان انجام گرفت، اما واقعیت امر این است که ما به دنبال کاهش اشتغال نبودیم و با بهره‌برداری از مسکن‌های مهر میزان اشتغال کاهش می‌یابد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از کار مسکن‌های مهر استان لرستان به اتمام رسیده و چون پروژه جدید تعریف نمی‌شود طبیعتاً اشتغال این حوزه نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته در هفته دولت سه هزار و ۸۵۴ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: سال گذشته در دهه فجر هزار و ۹۱ واحد و امسال در هفته دولت هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر افتتاح شد.

وی بیان کرد: در مجموع حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر افتتاح‌شده است و هزار و ۱۱۸ واحد باقی‌مانده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

علیخانی گفت: در حوزه ساختمان‌های عمومی و دولتی نیز طرح جدیدی نداریم چرا که دولت برای ساخت طرح جدید محدودیت ایجاد کرده است و اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام است و اغلب طرح‌های نیمه‌تمام نیز در مرحله نازک‌کاری هستند که به‌تبع اشتغال کمتری دارند.

وی به تکمیل پروژه بیمارستان آیت‌الله بروجردی اشاره و تصریح کرد: حدود ۲۵۰ نفر در این طرح مشغول به کار بودند و با تکمیل آن اشتغال این حوزه نیز حذف می‌شود، تنها طرح جدید سال ۹۶ مربوط به محور پلدختر است که کار اجرای آن با ۷۲ میلیارد تومان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سال گذشته ۱۹۵ کیلومتر راه روستایی لرستان بهسازی شد امسال نیز به همین میزان بهسازی راه روستایی انجام می‌شود در بحث چهار خطه‌های استان نیز تغییراتی نداشتیم و سال قبل سعی کردیم ۹۵ کیلومتر را به بهره‌برداری برسانیم.

نظر شما