شناسهٔ خبر: 45525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قم انجام شد:

واگذاری اراضی دولتی با کاربری آموزشی در پردیسان استان قم

مجتبی صفری مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: قرارداد واگذاری اراضی دولتی با کاربری آموزشی برای احداث مدرسه در پردیسان مابین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان قم منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مجتبی صفری گفت: قرارداد واگذاری اراضی دولتی در راستای اجرای مقررات قانون زمین شهری و ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و دستورالعمل اجرایی مربوطه منعقد گشته و مفاد آن برای طرفین لازم‌الاجراست.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ضمن اشاره به این که این اراضی در چهار قطعه زمین واقع در شهر پردیسان است، توضیح داد: مجموع مساحت اراضی واگذار شده ۱۲۳۳۸/۱۶ مترمربع است.

وی با بیان این که اراضی واگذار شده صرفاً جهت احداث مدرسه بوده، اشاره کرد: طرف قرارداد متعهد است طرح اصلی را پیاده نموده و پس از اخذ پروانه ظرف مدت سه سال طرح مربوطه را به اتمام برساند و پس از اخذ پایان کار از شهرداری منطقه اسناد مالکیت آن نیز تحویل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خواهد شد.

 مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان ضمن اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهر پردیسان اظهار امیدواری کرد: با واگذاری زمین‌ها با کاربری آموزشی و احداث آن‌ها، ساکنان پردیسان از فرصت آموزشی بیشتری برخوردار شوند.

نظر شما