شناسهٔ خبر: 45557 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز ارتباطات‌واطلاع‌رسانی وزارت راه‌و‌شهرسازی تشریح کرد:

جزئیات دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته/رونمایی از تلویزیون تخصصی حمل و نقل

قاسم بي نياز رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نمايشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر در مصلای امام خمینی (ره) از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل و نقل و برگزاری کنفرانس بین المللی ایمنی راه در اين نمايشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سيد قاسم بی ‌نياز با اشاره به اينكه تلویزیون تخصصی حمل و نقل صد در صد توسط بخش خصوصي تأمين مالي و اجرا شده است، حاوي محتواي تصويري در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازي است، اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد فضاي نمايشگاه در اختيار بخش خصوصي است و ارسال دعوت نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه به اعضاء براي حضور در نمایشگاه و ارسال فراخوان دعوت به نمایشگاه به شرکت های سازنده و تولیدکننده حوزه های حمل و نقل جهانی  در چهار حوزه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی انجام شده است.

رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رساني با اشاره به مشارکت ۱۵۰ شرکت بخش خصوصی تاكنون در نمايشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته يادآور شد: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبکه  در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل نيز در اين نمايشگاه برگزار خواهد شد.

بي نياز با اشاره به برنامه‌هاي جنبي دومين نمايشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته از برگزاری کارگاه آموزشی اهمیت بازدید ایمنی در تعمیر و نگهداری علایم و تجهیزات ایمنی راه ها و کارگاه آموزشی توسط شرکت راه آهن خبر داد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر طی سه روز با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های حمل‌ونقل تابعه وزارت راه و شهرسازی و فعالان بخش خصوصی حمل‌ونقل شامل شرکت‌های مهندسی مشاور، پیمانکاران و صنایع وابسته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

نظر شما