شناسهٔ خبر: 45560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه شورای مسکن استان آذربایجان‌شرقی

جلسه جلسه شورای مسکن استان آذربایجان‌شرقی با حضور استاندار و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای شورا در استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، جلسه شورای مسکن استان، صبح دیروز ۱۳۹۶/۸/۱۵ با حضور خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی و پورمهدی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای شورا در محل کاخ استانداری برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از مساکن مهر استان و مسائل و مشکلات موجود توسط معاون عمرانی استانداری و دستگاه‌های متولی، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهر جدید سهند ارائه شده و گزارشی نیز از روند مساکن روستایی و عملیات بازسازی روستاهای آسیب‌دیده از سیل و زلزله توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه شد.

در ادامه جلسه پس از بررسی موضوعات مربوط به انبوه‌سازان مسکن و بحث و بررسی پیرامون آن‌ها، استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر حل مسائل و مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر و در نهایت تحویل آن‌ها، بررسی و حل مشکلات شهر جدید سهند را جزو اولویت‌های کاری شورا دانسته و مقرر گردید جهت پیگیری هر چه بهتر مصوبات، جلسه بعدی شورای مسکن استان در شهر جدید سهند برگزار گردد.

نظر شما