شناسهٔ خبر: 45588 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد:

احداث پارک در محله شمس‌آباد شهرستان ملایر در استان همدان

پارک رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر از احداث پارک در محله شمس‌آباد خبر داد و بیان کرد: در راستای بازآفرینی و توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌ای کمتر توسعه‌یافته شهری اقدام به احداث پارک در بلوار شهید تاجوک خیابان نصیری کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علیرضا صارمی عنوان کرد: اعتبار این پروژه که در راستای خدمت به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه شهری است، افزون بر ۳۸۳ میلیون تومان بوده و در حال حاضر این پروژه در مرحله پی‌کنی و تسطیح محوطه فوق است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به مجاورت مسجد و کتابخانه، با اجرای این پروژه فضای سبز و محل بازی مناسب برای گذران اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها ایجاد شود.

وی به اتمام احداث سیستم یکپارچه دفع فاضلاب در محله شمس‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: به منظور بازآفرینی و توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌ای کمتر توسعه‌یافته شهری اقدام به احداث شبکه یکپارچه دفع فاضلاب خانگی در خیابان شهید معارفوند حدفاصل خیابان شهید تاجوک تا کمربندی حاج محمد ملایری و کوچه‌های منشعب به سمت خیابان انقلاب به طول ۱۴۷۵ متر کردیم.

صارمی با بیان اینکه اجرای سیستم دفع فاضلاب خانگی و حدود ۱۲۰ انشعاب خانگی به اتمام رسیده است، گفت: اعتبار این پروژه که در راستای خدمت به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه شهری به طور کامل در مدت سه ماه اجرا شده، افزون بر ۵۵۰ میلیون تومان است و امیدواریم با اجرای این پروژه، مشکلات بهداشتی محله‌های هدف بازآفرینی و آلودگی روان‌آب‌های سطحی کاهش یابد.

نظر شما