شناسهٔ خبر: 45601 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری:

اعزام تيم بازرسی سازمان هواپيمايی كشوری به فرودگاه نجف/ آغاز بازگشت پروازهای نجف به تهران و شهرستان ها از فردا

فرودگاه نجف مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری از اعزام تيم بازرسی سازمان جهت رسيدگی به رفاه حال زائران اربعين حسينی در فرودگاه نجف خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده گفت: سازمان هواپیمایی كشوری به منظور رسیدگی به مشكلات احتمالی مسافران در فرودگاه نجف و همچنین  انسجام عملیات بازگشت و ارتباط مستقیم بین شركت های هواپیمایی با مسئولان فرودگاه نجف تیم بازرسی ویژه ای را به فرودگاه نجف اعزام كرد.

وی همچنین از آغاز عملیات بازگشت پروازهای نجف به تهران و شهرستان ها از فردا خبرداد و گفت: به دنبال پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر شركت هایی كه پروازهای اربعین را برعهده دارند مشكلی برای انجام پرواز به فرودگاه نجف ندارند.

جعفرزاده همچنین از صدور ۸۶۷ مجوز پرواز برای شركت های هواپیمایی داخلی و خارجی در ایام اربعین تاكنون خبرداد و گفت: از این تعداد ۱۷۲ مجوز پرواز برای شركت هواپیمایی عراقی و ۶۹۵ مجوز پرواز برای شركت های داخلی اختصاص یافته است.

وی در ادامه در پاسخ به برخی اخبار منتشره پیرامون مشكلات ایرلاین ها با فرودگاه نجف، گرانفروشی بلیت های اربعین و همچنین عدم مدیریت وزارت راه و شهرسازی گفت: علی رغم بازتاب اخبار مذاكرات مسئولان سازمان هواپیمایی كشوری با مسئولان فرودگاه نجف در تهران و عراق، رایزنی های صورت گرفته در تیرماه امسال و اقدامات موثر سازمان در خصوص چند مورد تخلف بدست آمده توسط بازرسی های صورت گرفته در رسانه های جمعی، باید گفت انتشار اخباری مبنی بر سهل انگاری و بی توجهی سازمان هواپیمایی كشوری و از این دست مسائل منصفانه نیست.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری در پایان از شركت های هواپیمایی خواست احیانا اگر به عللی مقرر شد كه پروازی كنسل و یا با تاخیر انجام شود با دقت و سرعت نسبت به اطلاع رسانی به مسافران از طریق شماره هایی كه در اختیار دارند و همچنین توسط مسئولان ایستگاهها در فرودگاهها نسبت به اجرای دستورالعمل حقوق مسافر اقدام كنند.

 

نظر شما