شناسهٔ خبر: 45621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کردستان:

۱۰۸۰ میلیارد ریال برای اتمام جاده جدید سنندج - مریوان نیاز است

بهمن مرادنیا استاندار کردستان گفت: طرح احداث جاده جدید سنندج به مریوان (تیژتیژ، گاران) ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، بهمن مرادنیا ظهر روز سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان مریوان از روند اجرایی جاده جدید سنندج به مریوان (تیژتیژ – گاران) بازدید کرد و افزود: روند اجرای این طرح در هشت ماه گذشته خوب است و نشان از توانایی نیروهای بومی استان و پیمانکاران در انجام مسئولیت‌ها دارد و می‌توان با عزم راسخ این طرح ۱۰ ساله را به‌زودی به پایان رساند.

به گفته وی، پیمانکاران این طرح از افراد بومی استان کردستان هستند و اکنون با جدیت کامل در حال پیش بردن مراحل اجرایی طرح مهم راهسازی هستند.

مرادنیا ضمن اشاره به اینکه در پروژه جاده سنندج به مریوان کاری جهادی صورت گرفته است، بیان کرد: جاده مریوان به سنندج از جمله جاده‌های پر پیچ و خم کشور است که باید عملیات ساخت آن سریع‌تر انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیمانکاران خوبی که این پروژه دارد این مهم تا اوایل سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه مسیر عنوان شده یک راه ارتباطی به مرز است، ذکر کرد: درصدد هستیم این جاده را ۴ خطه کنیم تا تجار و توریست‌ها به راحتی بتوانند در این مسیر تردد کنند.

نظر شما