شناسهٔ خبر: 45643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفت ماه نخست امسال انجام شد:

انجام ۹ مورد بازدید از مراکز تولید بار در خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در هفت ماه نخست امسال ۹ مورد بازدید از مراکز تولید بار و اعلان بار نوبت‌دهی در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: کنترل مراکز تولید بار و اعلان بار و نوبت‌دهی یکی از برنامه‌های این اداره کل است که به صورت دوره‌ای انجام می‌شد.

وی افزود: در این بازدیدها مشکلات شناسایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: گلایه رانندگان از دستی بودن سیستم‌های نوبت‌دهی و انتظار طولانی در صف نوبت‌دهی از جملهٔ این مشکلات است.

بدیعی مقدم درباره اقدامات انجام شده در این باره گفت: تهیه، نصب و راه‌اندازی تجهیزات سیستم نوبت‌دهی مکانیزه همراه با دوربین پلاک خوان از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: این سیستم اکنون در محل پتروشیمی نصب شده و بهره‌برداری از آن در مرحله آزمایشی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: این سیستم در کارخانه سیمان بجنورد با مشارکت تشکل صنفی و کارخانه سیمان نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب سیستم نوبت‌دهی در کارخانه آلومینیا در دست اقدام است، گفت: مشکلات برای نوبت‌دهی در شهرک‌های صنعتی استان با استقرار شرکت‌های حمل و نقل در محل مرتفع شده است.

نظر شما