شناسهٔ خبر: 45654 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

آخرین وضعیت تردد از سه پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه/ اتوبوس‌ها برای تسهیل شرایط بازگشت زائران در پایانه‌ها دپو می‌شوند

پایانه ها نفیسی با بیان اینکه «تعداد تردد زائران از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۱۶ آذر ۲ میلیون ۴۰۸ هزار ۵۲۲ نفر بوده است» گفت: از این تعداد یک‌میلیون و ۸۲۰ هزار و ۶۱۷ نفر خارج و ۵۸۷ هزار و ۹۰۵ نفر وارد کشور شده‌اند.

رضا نفیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت تردد از پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه و مهران اظهار داشت: تعداد تردد زائران از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۱۶ آذر ۲ میلیون ۴۰۸ هزار ۵۲۲ نفر بوده است که از این تعداد یک‌میلیون و ۸۲۰ هزار و ۶۱۷ نفر خارج و ۵۸۷ هزار و ۹۰۵ نفر وارد کشور شده‌اند.

وی افزود: البته طی چند روز اخیر تعداد ورودی‌ها بیشتر از خروجی‌ها شده است به‌طوری‌که روز گذشته نزدیک به ۵۰ هزار نفر خروجی و حدود ۱۳۲ هزار نفر وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به وضعیت ارائه خدمات ناوگان عمومی جاده‌ای به زائران نیز بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شد ۸۰ درصد ناوگان اتوبوس به سه مرز مهران، چزابه و شلمچه خدمات ارائه کنند که بر همین اساس از ابتدای ماه صفر ۲۳ هزار دستگاه اتوبوس به این سه مرز سفر کرده‌اند و طبق گزارش دریافتی صبح امروز تعداد قابل‌توجهی از اتوبوس‌ها به‌منظور تسهیل شرایط بازگشت زائران در پایانه‌ها دپو شده‌اند.

نفیسی در ادامه گفت: تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران، ۲۰۰ دستگاه در چذابه و ۴۰۰ دستگاه در شلمچه مستقر هستند و تلاش می‌شود تا طی روزهای پیش رو تعداد اتوبوس‌های در این سه پایانه مرزی افزایش یابد.

نظر شما