شناسهٔ خبر: 45659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی دولتی در استان اردبیل

رفع تصرف دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل ۲۰ هکتار از اراضی دولتی از تصرف اشخاص خارج شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، ناصر عتباتی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل در پایان دوره آموزشی و توجیهی دو روزه ضابطین خاص یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: با تلاش نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان ۲۰ هکتار از اراضی دولتی استان اردبیل به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل از اول امسال در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تشکیل و کار خود را آغاز کرده است، گفت: مبارزه با زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی از مهم‌ترین وظیفه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل است که اقدامات لازم برای صیانت و حفاظت از اراضی ملی و متعلق به دولت و اموال عمومی در محدوده‌های شهری در حال انجام بوده و انتظار می‌رود خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: در دوره آموزش ضابطین خاص یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل، آموزش‌های لازم قضایی به افراد یگان حفاظت داده شد و از امروز گروه‌ها پس از تجهیز به امکانات پلیسی و دفاعی در همه شهرستان‌ها مستقر شدند.

وی افزود: تلاش و اقدامات انجام یافته در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل در خصوص رفع تصرف اراضی دولتی و ملی شایسته تقدیر و قدردانی است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

نظر شما