شناسهٔ خبر: 45755 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان:

۳۵ راهدارخانه زمستانی در استان همدان فعال می‌شود

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت ۳۵ راهدارخانه زمستانی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری گفت: با توجه به نزدیک شدن به طرح راهداری زمستانی، این اداره کل نسبت به آماده‌سازی راهدارخانه‌ها به منظور خدمت به مسافران و استفاده‌کنندگان از راه اقدام کرده است.

وی افزود: این اقدامات شامل استقرار اکیپ‌های برف‌روب و نمک‌پاش در ۳۵ پایگاه بین‌راهی (۱۷ باب راهدارخانه ثابت، ۸ باب راهدارخانه مرکز اداره و ۱۰ باب نیز به شکل قرارداد اجاره) با ۵۳۹ نفر پرسنل و کادری مجرب با بهره‌گیری از انواع ماشین‌آلات برف‌روب و دیگر تجهیزات است.

رودباری یادآور شد: در حوزه ماشین‌آلات تعداد ۲۸۹ دستگاه خودروی راهداری در راهدارخانه‌های استان آماده استقرار است که از این میزان ۲۰۵ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی سنگین و نیمه سنگین، ۶۰ دستگاه خودروی پشتیبانی و ۲۴ دستگاه گریدر و تراکتور اجاره‌ای برای کمک به طرح برف‌روبی است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از همه پرسنل راهداری و پشتیبانی و هماهنگی‌های انجام شده و حفظ تعامل با دیگر عوامل از جمله فرماندهی پلیس‌راه استان، هلال‌احمر، اورژانس و نیز مدیریت بحران بتوانیم زمستانی کاملاً ایمن را فراهم کنیم.

نظر شما