شناسهٔ خبر: 45773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی بازدیدی مطرح شد:

تأکید استاندار اصفهان در رفع مشکلات مالی پروژه‌های راهسازی شهرستان خوانسار

بازدید استاندار اصفهان ضمن بازدید از شهرستان خوانسار خواستار رفع هرچه سریعتر کستول و مشکلات مالی پروژه‌های راهسازی این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان طی بازدیدی كه با حضور مهرعلیزاده استاندار اصفهان ، طرفه معاون عمرانی استاندار و غلامی مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان از شهرستان خوانسار شد، استاندارخواستار رفع مسائل و مشكلات مالی پروژه های راهسازی این شهرستان شد.

در این بازدید یك روزه استاندار و هیات همراه از پروژه های ساخت تونل خوانسار و  بزرگراه دامنه - خوانسار  بازدید و بر ادامه اجرای عملیات تاكید كردند .

استانداراصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان بر پیگیری برای رفع موانع به وجود آمده در ادامه اجرای تونل خوانسار تاكید كردو در ادامه گفت : با توجه به اعتبارات كم ، توقع است برای جلوگیری از تضییع بیت المال اعتبارات لازم برای ادامه اجرای پروژه تونل خوانسار تامین گردد.

وی در ادامه افزود :  بخش اعظم مسیر دامنه - خوانسار – گلپایگان – خمین كه به صورت بزرگراهی تعریف شده آماده گردیده و ۱۵ كیلومتر از این مسیر از خوانسار تا گلپایگان باقی مانده كه امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

گفتنی است : تونل خوانسار به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۱۲ متر خوانسار را به بویین میان دشت وصل می كند كه عملا دو استان اصفهان و خوزستان از این طریق به هم وصل می شوند./

نظر شما