شناسهٔ خبر: 45777 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در استان‌های غربی کشور طی سه روز آینده/ کمینه دمای ۳ و بیشنیه ۱۸ درجه‌ای برای امروز کرمانشاه

آسمان نیمه ابری مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پیشرفت ۶۶درصدی پروژه احداث باند دوم محور کاشمر – سه راهی شادمهر خبر داد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح شرایط آب و هوایی استان‌های غربی کشور با توجه به وقوع زلزله اخیر در این منطقه بیان کرد: در این روزها استان کرمانشاه دارای آسمانی کمی ابری و تا روز چهارشنبه صاف خواهد شد، همچنین طبق آمار سازمان هواشناسی کمینه دمای این استان برای امروز صبح ۳ و بیشینه آن ۱۸ درجه بالای صفر گزارش شده است که پیش‌بینی می‌شود تنها با افزایش یک الی ۲ درجه، این روند تا چند روز آینده در استان ادامه پیدا کند.

 گودرزی در ادامه آسمان استان‌های دیگر نظیر ایلام و کردستان را نیز صاف تا کمی ابری اعلام کرد و گفت: استان کردستان برای فردا دارای آسمانی صاف و آفتابی بوده و کمینه دمای آن برای امروز ۱ درجه و بیشینه آن ۱۹ درجه اعلام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: استان ایلام نیز با همین درجه دمایی از فردا با کاهش ابر مواجه شده و تا روز چهارشنبه با آسمانی صاف و آفتابی روبه‌رو خواهد بود./

نظر شما