شناسهٔ خبر: 45807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

۱۵۰ مورد ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از ابتدای تیرماه تاکنون

جلسه رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با ۱۵۰ شهروند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، افسر عزیزیان گفت: در این دیدارها که در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی برگزار می‌شود مردم درخواست‌های گوناگون خود را در حوزه فعالیت‌های راه و شهرسازی مطرح می‌کنند.

عزیزیان گفت: شارقی در این دیدارها به همراه سایر مدیران این مجموعه میزبان ۱۵۰ نفر از هموطنان از سطح استان بود و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا و دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: از این تعداد حدود ۴۰ درصد ملاقات‌ها در خصوص حوزه املاک و حقوقی، ۱۵ درصد در حوزه شهرسازی و معماری، ۲۰ درصد در حوزه مسکن و ساختمان، ۱۵ درصد در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها و مابقی در سایر حوزه‌ها هستند که جهت پیگیری به مدیریت‌های مربوطه ارجاع داده شده‌اند.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان برگزاری مستمر و مداوم ملاقات مردمی را از ضروریات دانسته و تسریع در رسیدگی به درخواست ایشان از مدیران و کارشناسان خواستار شد.

گفتنی است ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی روزهای یکشنبه هردو هفته است و افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی هستند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۴۱۳۶۳۸۰ جهت دیدار هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

نظر شما