شناسهٔ خبر: 45815 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در خانه گفتمان شهر و معماری انجام خواهد شد:

رونمایی از آموزه‌های بازآفرینی شهری پایدار، پروژه بازآفرینی محله‌یاری ایران (میا)

پوستر مجموعه آموزه‌های بازآفرینی شهری پایدار نوشته دکتر پرویز پیران با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی در خانه گفتمان شهر و معماری رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مجموعه آموزه‌های بازآفرینی شهری پایدار‌(پروژه بازآفرینی محله‌یاری ایران -میا) فردا سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه طی مراسمی با حضور محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و حبیب‌اله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید رونمایی خواهد شد.

 مجموعه آموزه‌های بازآفرینی شهری پایدار دارای ۵ جلد کتاب تحت عنوان‌های محله، دخیلان اولین، دومین و ...، مشارکن، کشارکت مبنایی و مشاکرت عمومی و برنامه‌ریزی مشارکت مبنا و مشارکت محور بوده که در این مراسم معرفی خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم همچنین از مؤلفان، مترجمان و نویسندگانی که طی سال‌های اخیر شرکت عمران و بهسازی را همراهی کرده و در انتشار کتب این شرکت نقش داشته‌اند نیز تقدیر خواهد شد.

مراسم مذکور از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در خانه گفتمان شهر و معماری به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ برگزار خواهد شد./

نظر شما