شناسهٔ خبر: 45821 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی كشوری اعلام کرد:

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت پروازهای منتهی به مناطق زلزله زده/ اختصاص ۵ پرواز فوق العاده به فرودگاه‌های غرب کشور برای امروز و فردا

سازمان هواپيمايي كشوري مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری از برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی بلیت هواپیما خبرداد و گفت: ۵ پرواز فوق العاده به فرودگاه های مناطق زلزله زده برای امروز و فردا اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: اگرچه نرخ بلیت هواپیما تكلیفی نیست اما نرخ بلیت های منتهی به مناطق زلزله زده از سوی شركت های هواپیمایی هیچ گونه تغییری نیافته و با هرگونه سوء استفاده تحت هر عنوانی به شدت برخورد خواهد شد.

جعفرزاده با بیان اینكه ملاك فروش بلیت هواپیما نرخی است كه شركت های هواپیمایی برروی سایت خود اعلام كرده اند، از متقاضیان بلیت هواپیما خواست كه در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مستندات خود را از طریق سایت سازمان هواپیمایی كشوری به نشانی www.cao.ir ارسال كنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری همچنین از اختصاص ۵ پرواز فوق العاده به فرودگاه های مناطق زلزله زده برای امروز و فردا خبرداد و گفت: سازمان به منظور سرویس دهی ویژه در فرودگاههای غرب كشور (كرمانشاه و ایلام) همكاری و هماهنگی های لازم با شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی، نهادهای امنیتی و انتظامی به عمل آورده است.

وی افزود: همچنین سازمان هواپیمایی كشوری از لحظات نخستین آمادگی خود را اعلام  و نسبت به اعزام هواپیماها، آمبولانس هوایی و بالگردهای امداد و نجات اقدام كرده است.

تکذیب افزایش قیمت بلیت پروازها به کرمانشاه

همچنین مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با مهر با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ شرکت هواپیمایی نرخ ها را بالا نبرده است.

وی ادامه داد: برخی شرکت های هواپیمایی، پروازهای فوق العاده به مقصد کرمانشاه برقرار کرده اند و طی امروز و روزهای آتی پرواز به اندازه کافی به مقصد کرمانشاه انجام خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برخی قیمت های نجومی اعلام شده در فضای مجاز برای مسیرهای منتهی به کرمانشاه اظهار داشت: این موضوع کاملا تکذیب می شود  و این اتفاق از سوی ایرلاین ها رخ نداده است؛ اگر در فضای مجازی افرادی بخواهند از وضعیت به وجود آمده و افزایش تقاضای سفر هوایی به کرمانشاه سوء استفاده کنند، با آنها شدیدا برخورد خواهد شد./

نظر شما