شناسهٔ خبر: 4591 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

هاشمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

شاخص‌های آزادراه حرم‌تاحرم/ رفاه و ایمنی بیشتری به مردم هدیه می‌شود

حرم تا حرم رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به شاخص‌های آزادراه حرم تا حرم گفت:‌این آزادراه از پروژه‌های بزرگ و مورد انتظار مردم جهت هرچه سریع‌تر اجرا شدن و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن بود که الحمدلله فاز نخست آن در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی درباره اهمیت افتتاح قطعه نخست آزادراه حرم تا حرم گفت: این آزادراه از پروژه‌های بزرگ و مورد انتظار مردم جهت هرچه سریع‌تر اجرا شدن و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن بود که الحمدلله فاز نخست آن در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امیدواریم فازهای بعدی آزادراه حرم تا حرم نیز با قوت اجرا و تکمیل شود تا در پرترددترین مسیر جاده‌ای رفاه و ایمنی بیشتری به مردم هدیه شود.

نماینده مردم تهران٬ ری٬ اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های آزادراه قم-گرمسار یادآور شد: صرفه‌جویی در مصرف سوخت٬ ایمنی راه و کاهش طول مسیر از ویژه‌گی‌های این پروژه است که ضرورت اجرا و تکمیل سریع‌تر پروژه حرم تا حرم و به بهره‌برداری رساندن آن را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره نگاه و توجه وزارت راه و شهرسازی به معماری و منظر راه در پروژه آزادراه قم-گرمسار تأکید کرد: امیدواریم این مسئله را در عمل شاهد باشیم و وزارت راه و شهرسازی بتواند یک نمونه و الگو را به مردم هدیه کند تا معیاری برای سنجش سایر پروژه‌های آزادراهی و مقایسه آنها با استانداردهای مدنظر قرار گیرد.

با پایان یافتن عملیات اجرایی قطعه اول آزادراه حرم تا حرم، آزادراه قم – گرمسار در تاریخ پنجم اسفند ماه سال جاری با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود./

نظر شما