شناسهٔ خبر: 45945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی شاندیز و اعاده به وضع سابق

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از رفع تصرف و اعاده به وضع سابق یک هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان شاندیز با هوشیاری اداره شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ ستاد کیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر گفت: در پی گشت‌زنی عوامل یگان حفاظت و برابر خبر واصله در تاریخ ۲۲ آبان ماه امسال افرادی سودجو اقدام به تصرف حدود یک هزار متر از اراضی دولتی در شهرستان طرقبه - شاندیز نموده بودند که بلافاصله با اخذ دستور دادستان محترم طرقبه - شاندیز برابر مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال، مسئول یگان حفاظت این شهرستان سریعاً اقدام به رفع تصرف و اعاده به وضعیت سابق اراضی تصرف شده کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی نقش ارزنده و تأثیرگذار مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات را مهم شمرده و بیان کرد: طی سال‌های گذشته گزارش‌ها و همکاری‌های مردمی نقش بسزایی در حفاظت، رفع تصرف از اراضی ملی داشته است.

وی افزود: شماره تلفن‌های ۸۲ و ۳۳۴۹۲۱۸۱ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همواره آماده دریافت گزارشات دخل و تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت در اراضی دولتی است.

نظر شما