شناسهٔ خبر: 45955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه‌های شهرستان تویسرکان

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار تویسرکان و مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و تنی چند از مسئولین شهرستانی از پروژه‌های آسفالت چهارخطه تویسرکان - جوکار و تویسرکان - کنگاور و پروژه راه روستایی قلی لاله علیا بازدید و با حضور پیمانکاران پروژه‌ها مشکلات اجرایی آن‌ها را بررسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در این بازدید مهندس مومیوند با اشاره به اهمیت این راه‌ها برای مردم منطقه و حوادث ناگوار در این مسیرها، مخصوصاً چهارخطه‌های تویسرکان کنگاور و تویسرکان جوکار، بر تسریع در اجرای آسفالت آن‌ها تأکید کرد.

فرزانه در رابطه با این پروژه گفت: مبلغ هزینه شده در پروژه تویسرکان - کنگاور (تا سه‌راهی فرسفج به طول ۱۵ کیلومتر) مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و مبلغ هزینه شده در محدوده حسین‌آباد مبلغ ۳۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: تلاش خواهد شد ۱۷ کیلومتر ادامه مسیر کنگاور نیز بدون وقفه ادامه پیدا کند.

فرزانه یادآور شد: در این بازدید مقرر شد عملیات اجرای لایه اول آسفالت در محدوده حسین‌آباد تا ۳ روز آینده و چهارخطه تویسرکان- کنگاور (تا سه‌راهی فرسفج) تا اواخر آبان ماه به اتمام برسد.

وی بیان کرد: همچنین ۱۰ کیلومتر اول چهارخطه تویسرکان -کنگاور به بهره‌برداری رسیده است و زیر بار ترافیک رفته و در صورت بهره‌برداری تا سه‌راهی فرسفج بخش عمده‌ای از مشکلات شهرستان ناشی از تصادفات ناگوار برطرف خواهد شد و شاهد تسهیل در عبور و مرور خواهیم بود.

لازم به ذکر است عملیات اجرایی راه‌های روستاهای ترمیانک، سوتلق و قلی لاله علیا در حال اجرا است.

نظر شما