شناسهٔ خبر: 4602 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

تعطیلی فعالیت‌ پروژه‌های مسدودی خطوط راه آهن در پیک سفرهای نوروزی/ حرکت قطارهای باری در نوروز متوقف نمی‌شود

قطار مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق از گذر دست‌کم روزانه یکصد رام قطار مسافری از این محور در ایام نوروز خبر داد و گفت: فعالیت‌ پروژه‌های مسدودی خطوط در پیک سفرهای نوروزی تعطیل می‌شود.

حمید درباغ عنبران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: ایام پیک سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، در این مدت روزانه در محور شمالشرق یکصد رام قطار مسافری سیر دارند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز فعالیت‌های پروژه‌ای مسدودی خطوط را تعطیل می‌کنیم ادامه داد: اکنون بازسازی خطوط شاهرود تا بسطام به پایان رسیده و مسیر بسطام تا شیرین‌چشمه در دست اجراست. اداره راه‌آهن این ناحیه کار تحویل دادن و تحویل گرفتن قطارها را در ایستگاه‌های گرمسار تا نقاب برعهده دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق یادآور شد: روزانه ۶ رام قطار محلی از مبادی سمنان، شاهرود و آزادور به مقاصد مشهد و تهران سیر و حرکت دارند.

وی افزود: همچنین قطارهای باری که در این مسیر سیر دارند با توجه به سیاست‌های کلان شرکت‌ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز به کار خود ادامه می‌دهند و کار حرکت قطارهای باری این محور در نوروز تعطیل نمی‌شود. / 

نظر شما