شناسهٔ خبر: 46039 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

محمدی مطرح کرد؛

پیشرفت مطلوب در اجرای کنارگذر رزن

کنار گذر رزن رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن در بازدیدی که با حضور حسینی فرماندار رزن از روند اجرای آسفالت لایه اول قطعه اول کنار گذر رزن داشت، گفت: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " فتحعلی حسینی" در این بازدید عنوان کرد: با بهره برداری از این پروژه ترافیک عبوری داخل شهر رزن به حداقل خواهد رسید. 

رئیس راه و شهرسازی رزن گفت: پروژه کنار گذر رزن در دو قطعه به طول کلی ۹ کیلومترمی باشد که قطعه اول به طول حدود ۳ کیلومتر توسط شرکت پارس مهان آسیا در دست اقدام بوده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی برخوردار است.

احمد محمدی بیان کرد: عرض زیرسازی این پروژه ۲۵ متر، عرض آسفالت ۱۰ متر و ۴۰ سانتیمتر ومبلغ قرارداد این پروژه نزدیک ۷۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: آسفالت لایه اول بیندر به ضخامت ۷ سانتیمتر و لایه دوم توپکا به ضخامت ۵ سانتیمتر که دراکثر قسمت‌ها بیس اجرا شده و در دو قسمت به طول نزدیک به ۱۶۰۰ متر قیرپاشی و اجرای لایه اول آسفالت گردیده است.

محمدی یادآورشد: پل تقاطع محور رزن- دمق سر ستون وتیر‌ها بین ریزی شده و ژون‌ها نیز در دست اجرا بوده و رمپ‌های ورودی و خروجی نیز در دست اجرا می‌باشد. 

وی با اشاره به اینکه قطعه ۲ این پروژه از ۴ تیرماه شروع شده و هم اکنون از پیشرفت نزدیک به ۳۰ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: این پروژه به طول ۵ و نیم کیلومتر، عرض زیرسازی ۲۵ متر ومبلغ قراداد ۰، ۹۷۷۰ میلیون ریال معادل نه میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان در حال اجراست.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در این پروژه عرض آسفالت دو باند ۱۰ متر و ۴۰ سانتی متر و ضخامت آسفالت ۷ سانتیمتر بیندر و ۵ سانتیمتر توپکا است که در حال حاضر حدود سه کیلومتر آن در دست اقدام بوده و تعداد ۶ دهانه پل به صورت کامل اجرا شده، قسمتی از پروزه در مرحله اجرای ساب بیس است.

نظر شما