شناسهٔ خبر: 46109 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:

اتمام مطالعه جانمایی بنادر محمد عامری، بوالخیر و لاورساحلی در استان بوشهر

بازدید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بازدید از بنادر محمد عامری، بوالخیر و لاورساحلی از اتمام مطالعه جانمایی این بنادر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمدمهدی بنچاری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان به همراه دکتر شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از بنادر «محمد عامری»، «بولخیر» و «لاور ساحلی» بازدید کردند.

بنچاری در خصوص این بازدید گفت: در جریان این سفر مباحث مهمی مطرح شد که مهم‌ترین آن‌ها اتمام مطالعات جانمایی و زون‌بندی بنادر محمد عامری لاورساحلی و بوالخیر بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در طرح مطالعاتی بندر بوالخیر، محمد عامری و لاور ساحلی پهلوگیر استاندارد و باراندازهای متناسب جانمایی گردیده است که باعث رونق تجارت در این بنادر خواهد شد.

وی تأکید کرد: این امر به معنای آن است که این بنادر به بنادری با زیرساخت‌های استاندارد تبدیل خواهند شد و در این راستا نماینده محترم مردم دشتی و تنگستان هم قول پیگیری‌های لازم از طریق مجلس را داده‌اند.

بنچاری اشاره کرد: لایروبی مهم‌ترین مطالبه مردمی بود که در طرح توسعه دیده شده است و هم‌اکنون لایروبی لاور ساحلی به اتمام رسیده است در مورد بندر محمد عامری نیز در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جهت اجرا هستیم و در بندر دیگر نیز به زودی اقدام خواهد شد.

نظر شما