شناسهٔ خبر: 46117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مازندران صورت گرفت:

دیدار هیئت‌رئیسه نظام‌مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان

نشست دیدار هیئت‌رئیسه نظام‌مهندسی ساختمان با مدیرکل راه و شهرسازی استان، در محل اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبدالله بهادری در این جلسه ضمن تشکر و قدرانی از هیئت‌رئیسه نظام‌مهندسی ساختمان مازندران در سخنانی گفت: نظام‌مهندسی، بزرگ‌ترین تشکل مهندسی کشور است و به علت اهمیت موضوع زیرساخت‌ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است، بنابراین، وزارت راه و شهرسازی برای آن جایگاه و ارزش خاصی قائل است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآور شد: در شرایط کنونی کشور و با توجه به توسعه این صنعت نقش نهادهایی چون سازمان‌های نظام‌مهندسی مهم به نظر می‌رسد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با ارتقاء کیفیت در تولید مصالح، شیوه‌های طراحی و اجرا، سرعت بخشیدن به روند ساخت و ساز، رقابت در پیشرفت تکنولوژی، استفاده بهینه از نیروی کار و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ساخت که از مؤلفه‌های تأثیرگذار در صنعت ساخت و ساز بشمار می‌روند، شاهد تحولی چشمگیر در این حوزه باشیم.

بهادری با تأکید بر تعامل و همراهی اداره کل راه و شهرسازی با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گفت: این تعامل و همکاری می‌تواند اثرات مثبتی را در معماری و ساخت و سازهای استان داشته باشد.

در این دیدار مهران فرصت رئیس نظام‌مهندسی ساختمان مازندران با تأکید بر رویکرد سازمان در ارتقاء کیفی خدمات مهندسی و ارتقاء کنترل و نظارت به تشریح و تبیین برنامه‌های سازمان پرداخت. 

نظر شما