شناسهٔ خبر: 46181 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مركز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام كرد:

كمیسیون عمران هیچ دعوتی برای حضور وزیر راه و شهرسازی نداشته است

ساختمان وزارت راه و شهرسازی مركز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تغییر برنامه كمیسیون عمران در روز دوشنبه اعلام کرد که برنامه‌ای برای حضور وزیر راه و شهرسازی در كمیسیون تدارك دیده نشده بود و حتی دعوتی نیز برای حضور انجام نشده بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مركز ارتباطات و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه در پی مصاحبه یكی از اعضای كمیسیون عمران مبنی بر عدم حضور عباس آخوندی در جلسات بررسی زلزله به اطلاع می‌رساند در دستور كار هفتگی اعلام‌شده توسط كمیسیون عمران حضور وزیر راه و شهرسازی قید نشده است و نامه‌ای هم برای حضور به این وزارتخانه ارسال نشده است.

یادآوری می‌شود در دستور كار كمیسیون عمران در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه كه ساعت ۱۱ روز مذكور ابلاغ شد رسیدگی به زلزله با حضور معاونان وزیر در دستور كار قرار گرفت كه در پی آن دكتر مظاهریان و مهندس علیزاده از معاونان وزیر و مهندس مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در طرح مسكن مهر در جلسه مذكور حضور یافتد.

یادآوری می‌شود در مصاحبه عضو كمیسیون عمران قید شده است كه «وزیر راه به علت همراهی با رئیس‌جمهور در چابهار (برای افتتاح پروژه) حضور نیافت» و بجای او معاونش در جلسه حاضر شد. كه این موضوع صحت نداشته و رئیس‌جمهور و زیر راه و شهرسازی سفری به چابهار نداشته‌اند.

یادآوری می‌شود وزیر راه و شهرسازی در روز سه‌شنبه ۲۳ آبان با حضور در استان كرمانشاه از نزدیك از مناطق زلزله‌زده بازدید و دستور همیاری و حضور زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان تأکید كرد.

وزیر راه و شهرسازی برای دومین بار با حضور در استان كرمانشاه در پایان هفته با توجه به گزارش‌های تیم‌های اعزامی وزارت راه و شهرسازی، از مراحل آواربرداری و اسكان موقت از مناطق زلزله‌زده سركشی می‌كند.

نظر شما