شناسهٔ خبر: 46188 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

علوی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح كرد:

گفتگويی درباره عدم حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون عمران نداشته‌ام/ آخوندی كاملا با کمیسیون عمران مجلس همراه و همگام است

سيد احسن علوي عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده از جانب وی مبنی بر عدم حضور عباس آخوندی در جلسه‌ کمیسیون عمران تصریح کرد: بنده به هیچ وجه چنین مسائلی را در گفتگو با رسانه‌ها مطرح نکرده‌ام. در واقع دو معاون ایشان به جلسه دعوت بودند که یکی از آن‌ها به دلیل حضور در جلسه‌ای دیگر موفق به حضور نشد.

سیداحسن علوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن تکذیب اظهارات منتشرشده از جانب وی در رسانه‌ها مبني بر عدم حضور عباس آخوندی در جلسات بررسی زلزله در کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بنده به هیچ وجه چنین مسائلی را در گفتگو با رسانه‌ها مطرح نکرده‌ام و نمی‌دانم چرا امانت‌داری در کشور به این اندازه افول کرده است. درحالی‌که باید در قبال وجهه صنف و شغل خود امانت‌دار باشند.

وی تأکید کرد: در ابتدا باید توجه داشت که وزیر راه و شهرسازی به جلسه کمیسیون عمران دعوت نشده بود. ثانیاً هر زمان که ایشان به کمیسیون دعوت بوده و بنا به دلایل مشخص موفق به حضور در جلسه نمی‌شده، طبق قوانین و آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی یک روز قبل نامه‌ای به‌منظور عدم حضور خود به کمیسیون عمران ارسال کرده است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره، کامیاران بیان داشت: در واقع دو نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی به جلسه مذکور از سوی کمیسیون عمران دعوت شده بودند که یکی از معاونان به دلیل حضور در جلسه دیگری که زمان آن به طول انجامیده، موفق به حضور در جلسه کمیسیون عمران نشده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی با موضوع عدم حضور یکی از معاونان ایشان در جلسه فوق ارسال شد تا ایشان در جریان قرار گیرند.

علوی یکی از دلایل کم‌لطفی برخی رسانه‌ها نسبت به خویش را دفاع از سیاست‌های وزیر راه و شهرسازی در برخی از موضوعات عنوان کرد و گفت: باید در نظر داشت که دکتر آخوندی با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همراه، همگام و همسو است به همین لحاظ هیچ‌گاه کمیسیون مشکلی با وی نداشته است.

نظر شما