شناسهٔ خبر: 46199 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور:

اولویت بندی انجام پروژه‌ها در کشور بر اساس اهداف مصوب است

مراسم معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور در جلسه معارفه سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌های غرب و مرکز کشور گفت: اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها بر اساس اهداف پیش‌بینی شده و مورد تصویب صورت می‌گیرد و در این راستا سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی ملاک عمل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمدرضا کدخدا زاده با تاکید بر تخصص و تجربه مدیران شرکت اظهار داشت: رویکرد شرکت بهره‌مندی از نیروهای متخصص و با تجربه در حوزه راهسازی به ویژه در پست‌های مدیریتی است تا با تکیه بر دانش  روز و تجربیات حضور در کارگاه‌ها سایر نیروها را در پیش‌برد اهداف یاری رسانند.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها افزود: اولویت‌بندی پروژه‌ها بر اساس اهداف پیش‌بینی شده و مورد تصویب قرار دارد و تلاش ما بر این است تا اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت اجرا باشند.

کدخدازاده پروژه‌های منطقه غرب و مرکز را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: این منطقه استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، خوزستان چهارمحال و بختیاری را شامل می‌شود  که از نظر سیاسی، اجتماعی و امنیتی و... از مراکز قابل توجه کشور محسوب می‌شوند و تکمیل پروژه‌های آن از اولویت‌های اساسی است.

در ادامه این جلسه داوود وفایی مهر نیز نیروی انسانی را مهمترین سرمایه شرکت‌های پروژه محور دانست و گفت:‌ بهره‌مندی از نیروهای متخصص امری اجتناب‌ناپذیر است و در این راستا تشویق نیروهای انسانی کارایی آن‌ها را در اجرای پروژه‌ها افزایش خواهد داد.

نظر شما