شناسهٔ خبر: 46210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز آسفالت پروژه محور ارتباطی بيمارستان امام حسن(ع) در خراسان شمالی

آسفالت جاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از شروع آسفالت پروژه محورارتباطی بيمارستان امام حسن (ع) بجنورد به طول ۴.۵ کيلومترخبرداد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی آقای مصطفی‌زاده اظهار داشت: اين محور در دوباند مجزا با چهارخط عبور در عرض سواره ۱۱ متری در حال انجام است.

وی با بيان اينکه تاکنون ۱۰ ميليارد ریال برای اين پروژه هزينه شده است، اظهار کرد: با تامين اين اعتبار بخشی از پروژه باند سمت راست درحال آماده کردن براي اجرايی آسفالت است که بخشی از مسير آسفالت آن آغاز شده است و به زودی به اتمام خواهد رسید و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

اين مقام مسئول اعتبار مورد نياز برای اجرای ۴.۵ کيلومتر باند را ۶۰ ميليارد ریال برشمرد و افزود: در صورت تامين اعتبار مورد نياز و جابه جايی تاسيسات باقيمانده باند سمت چپ هم در آينده نزديک آسفالت خواهد شد.

مصطفی‌زاده با اشاره به اينکه انجام اين پروژه تاکنون با مشکلات زيادي مواجه بوده است ، تصريح کرد: وجود تاسيسات برق،گاز، فيبرنوري و تاسيسات آب و فاضلاب در محدوده پروژه و کمبود منابع مالي روند پيشرفت پروژه را کند کرده است.

وی در ادامه افزود: بخشی از اين تاسيسات درحال جابه جايی است که اميدواريم با رفع مشکلات پروژه هرچه سريعتر به بهره ‌برداری برسد.

نظر شما