شناسهٔ خبر: 46317 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

انتصاب در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور شاپور پولادی با ابلاغ معاون وزیر راه و شهرسازی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی شاپور پولادی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب کرد.

خیراله خادمی در این ابلاغ آورده است: 

"نظر به تعهد، تجارب ارزشمند و شایستگی های جنابعالی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می شوید. انتظار می رود با تکیه بر ظرفیت و توانمندی سرمایه انسانی به کارایی و کارآمدی عرصه های مختلف فعالیت شرکت افزوده شده و استفاده کامل و بهینه از منابع انسانی، مدیریتی و مالی حاصل گردد. تحول در نظام اداری متناسب با ماموریت ها و اهداف، ساماندهی مجدد منابع انسانی و مالی با رویکرد توسعه کیفی، برنامه ریزی لازم به منظور ارتقای سطح دانش کارکنان و به کار بستن کلیه ابزارهای مادی و معنوی برای افزایش سطح انگیزش کارکنان از اهم مواردی است که بایستی به انجام آن اهتمام ورزید. توفیق روزافزونتان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان خواستارم."

نظر شما