شناسهٔ خبر: 46348 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۵ آذر روز بسیج صورت گرفت؛

گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه برگزار شد

افشاری گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه همزمان با ۵ آذر سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در سالن الغدیر وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وزارت راه وشهرسازی این گردهمایی با حضور سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه وشهرسازی، "افشاری" فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، سردار "جوانی" مشاور سیاسی ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین امیرحسین شاهانی، نماینده ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، احتشامی فرمانده پایگاه مقاومت شهید کلانتری و برادران و خواهران بسیجی وزارت راه و شهرسازی برگزار و یاد و خاطره امام راحل در تشکیل این نهاد مردمی، رشادت‌های بسیجیان و شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در عراق و سوریه گرامی داشته شد.

در این مراسم "افشاری" فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیرمقدم به بسیجیان گفت: بسیج این شجره طیبه از ابتدای تاسیس از این نظام مقدس و تمام  کشورهای مسلمان و اسلامی که ندای حق‌طلبی سر داده‌اند دفاع کرده و موجب سرافرازی ایران اسلامی و پیروزی در میدان‌های حق طلبی شده است.

وی با اشاره به اینکه اگه تفکر و اندیشه بسیجی در کشورهای آشوب‌زده عراق و سوریه نبود این دو کشور دست تکفیری‌ها افتاده بود تصریح کرد: اگر ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان بسیجی و مدافعان حرم و همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی در بیرون راندن این تکفیری‌ها از عراق و سوریه نبود الان باید شاهد خاورمیانه جدیدی بودیم.

افشاری اضافه کرد: دسیسه‌های صهیونیست و آمریکا با تدابیر فرماندهی کل قوا یکی پس از دیگری شکست خورد و شکست این دسیسه‌ها با حضور بسیجیان در جبهه‌ها امکانپذیر شد.

وی با بیان اینکه برخی انتقاد می‌کردند که چرا ایران باید در عراق و سوریه با دشمن بجنگد اظهار داشت: داعش با حمایت صهیونیست‌ها و آمریکا توانستند سه روزه بخش بزرگی از عراق را به اشغال خود درآورند و اگر تدبیر رهبری و حضور بسیجیان نبود داعش به دنبال از بین بردن مقاوت و انقلاب اسلامی بود.

افشاری در پایان گفت: در این عرصه شاهد مقاومت و جنگندگی ارتش، سپاه و بسیج بودیم که با شجاعت تمام در مقابل داعش ایستادند و این پیروزی شیرین را برای ملت مسلمان سوریه و عراق به ارمغان آوردند.

مشاور سیاسی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تفکر بسیجی، اقدامات صهیونیست‌ها و آمریکا در منطقه را درهم پیچیده است

جوانی مشاور سیاسی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و تقارن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه در مقابل تکفیری‌ها گفت: امام خمینی (ره) بسیج را مدرسه عشق نامیدند و توصیفی را از بسیج ارائه دادند که جایگاه بسیج را متفاوت از دیگر نهادهای مردمی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات امام راحل بسیج نیروی همیشه حاضر در خط مقدم مبارزه است گفت: بسیجی لباس جهاد به تن کرده و جایگاه بالایی در عالم هستی پیدا کرده است و این لباس جهاد همیشه بر قامت بسیج و بسیجیان برای جهاد در راه خدا باقی خواهد ماند.

جوانی با بیان اینکه امروز تحولات منطقه با حضور اندیشه و تفکر بسیجی در هم پیچیده است گفت: داعش با حمایت بیش از ۱۷ شبکه ماهواره ای و چند کشور نتواست در مقابل اندیشه و تفکر بسیجی در عراق و سوریه  مقاومت کنند و در حالی که ادعا کرده بودند تمام شهرهایی که حرم اهل بیت در آن قرار دارد در عراق، سوریه و ایران را با خاک یکسان می‌کنند. امروز می‌بینیم که شکست ذلت‌باری خورده‌اند.

وی شکست داعش و پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه را نصرت الهی دانست و گفت: باید از سردار سلیمانی، رشادت‌های مدافعان حرم و جوانان بسیجی مانند شهید حججی‌ها در این عرصه تشکر کنیم که پیروزی را برای تمام کشورهای اسلامی به ارمغان آوردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیجی‌ها با به دست آوردن پیروزی در میدان‌های مختلف نبرد گفت: بسیجیان این پیروزها را نصرت و وعده الهی بدانند و باید در عرصه‌های مختلف سازندگی و تولید ایران اسلامی به کار ببندند.

نظر شما