شناسهٔ خبر: 46424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط سازمان برنامه و بودجه استان کرمان صورت گرفت:

کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در ارزیابی عملکرد سال ۹۵

محمد ساردوئی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ رتبه برتر را توسط سازمان برنامه و بودجه استان کرمان کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، با توجه به بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دو سطح ملی و استانی در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی به منظور سنجش میزان امتیاز مکتسبه سال ۱۳۹۵ جایگاه و رتبه این دستگاه در بین ۶۱ دستگاه اجرایی استان در رده برتر استان قرار گرفته است.

محمد ساردویی افزود: با توجه به اعلام دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و در راستای حسن اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان اداری و استخدامی کشور پیرامون ارزیابی عملکرد ادارات کل استان‌ها در سطح ملی این اداره کل برای سه سال متوالی در سال‌های ۱۳۹۳،۱۳۹۴،۱۳۹۵ با کسب امتیاز کامل ۲۰۰۰ در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی همواره در بین ۱۰ اداره کل برتر وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان در مسیر پیشبرد اهداف و وظایف تعریف و تعیین شده از سوی وزارت متبوع با شتاب بالا درحرکت است و با نگاه توسعه محور سعی در بهبود فضای عمرانی شهرستان‌های جنوبی استان را دارد.

نظر شما