شناسهٔ خبر: 46438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قم خبر داد:

رفع تصرف و خلع‌ید از حدود ۳۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی استان قم

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قم گفت: حدود ۳۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی استان قم توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان رفع تصرف و خلعید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سرهنگ منصور تاهو فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قم گفت: با تلاش و پیگیری مأموران یگان حفاظت اراضی ملی، مدیر و کارکنان مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم و با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری مأموران نیروی انتظامی و اخذ حکم قضائی، از حدود سه هکتار از اراضی دولتی جاده قدیم قم- کاشان رفع تصرف و خلعید به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قم ضمن بیان این که تصرفات مذکور در اراضی زنگ‌آباد بوده است، توضیح داد: محدوده متصرفات توسط خاک‌ریز محصور شده که به وسیله ماشین‌آلات راهداری تسطیح شد.

مجتبی صفری مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی و سرهنگ تاهو فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قم از همه مردم عزیز استان خواستند به محض مشاهده و اطلاع از تصرفات غیرقانونی، تغییر کاربری‌های غیرمجاز و تعرضات به بیت‌المال، با شماره تلفن ۳۷۷۷۸۶۴۷-۰۲۵ (یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قم) تماس حاصل نموده و اطلاع‌رسانی نمایند.

نظر شما