شناسهٔ خبر: 46456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری رزن خبر داد:

نصب و تعمیر ۱۱۳ تابلو و علائم در محورهای شهرستان رزن استان همدان

نصب تابلو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن استان همدان گفت: ۱۱۳ تابلو و علائم در محورهای این شهرستان نصب و تعمیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، علی علی‌اکبری در گفتگویی اظهار کرد: در آبان ماه امسال ۱۱۳ عدد تابلو و علائم نصب، تعمیر و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: در این مدت اقداماتی در زمینه ایمنی راه‌های شهرستان رزن انجام شده که از جمله آن می‌توان به نصب و تعمیر ۳۸ تابلوی اخطاری، ۲۶ تابلوی انتظامی و نصب و تعمیر ۴۹ تابلوی جان‌پناه اشاره کرد.

علی‌اکبری، از پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به میزان ۱۷ کیلومتر، ۱۸۰ کیلومتر پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله، ۱۷ کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، تهیه و انبار ماسه نمک به میزان ۶۰۰ تن، اجرای fog seal به منظور احیای رویه آسفالتی در محور امیریه- قروه به طول تقریبی ۳ کیلومتر و ۱۶۵۰ نفرساعت گشت راهداری را از جمله برنامه‌های اجرایی بیان کرد.

وی از لکه‌گیری راه‌های آسفالته این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۲۵۰ مترمربع از راه‌های آسفالته محورهای رزن-گرمک، رزن – دمق- اورقین و روستای چپقلو شهرستان رزن لکه‌گیری شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن ادامه داد: فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه نگهداری، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت در راه‌های ارتباطی این شهرستان به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای توسط این اداره در طول سال انجام می‌گیرد.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه این اقدام به منظور ارتقاء سطح ایمنی و بهبود جریان تردد در جاده‌ها انجام می‌شود، ابراز کرد: با تمامی امکانات موجود در اداره تلاش خواهیم کرد همه راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان را برای آرامش خاطر مردم ایمن کنیم.

گفتنی است، بازدید از مجتمع رفاهی این شهرستان به شکل مستمر هفتگی، برقراری کشیک مستمر در ایام اربعین٬ آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای استقبال از مسافران، گشت مشترک راهداری و پلیس‌راه برای کنترل بارنامه‌ها و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در آبان ماه ۹۶ است.

نظر شما