شناسهٔ خبر: 46547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب کرمان برگزار شد:

برگزاری جلسه تقدیر از پیمانکاران و مشاوران نمونه حوزه راه و شهرسازی جنوب استان کرمان

نشست این جلسه به پاس زحمات پیمانکاران و مشاوران که فعالیت عمرانی را به نحو مطلوب و چشمگیر داشته‌اند در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در این جلسه محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: پیمانکاران و مشاوران بازوان اجرایی اداره کل در اجرای پروژه‌های عمرانی بوده و وظیفه سنگینی در جهت آبادانی و ساخت و ساز بر دوش گرفته و لحظه‌های ماندگار در جای جای استان ثبت می‌کنند.

وی افزود: این اداره کل آمادگی کامل جهت استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادهای سازنده و مؤثر پیمانکاران و مشاوران در اجرای مدیریت راهبردی پروژه‌های راه و شهرسازی را داشته تا در سایه همکاری و تعامل و همدلی شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی در جنوب استان کرمان باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: همه باید برای آبادانی و سازندگی تلاش کنیم و در عملکردمان منافع عمومی و حفظ بیت‌المال را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه و خدمات پیمانکاران و مشاوران نمونه در راستای ارتقای کیفیت پروژه‌های راهسازی که مرهون تلاش بی‌دریغ مدیران و کارکنان آن شرکت‌ها بوده که باعث پیشبرد در راستای تحقق توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است با اهداء لوح تشکر و قدردانی کرد

نظر شما