شناسهٔ خبر: 46573 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به منظور افتتاح فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی وارد فرودگاه کنارک شد/ استقبال مسئولان استان از آخوندی

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی به منظور حضور در مراسم افتتاح فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار در رأس هیاتی وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی که در رأس هیاتی از ستاد وزارتخانه و سازمان بنادر و دریانوردی به منظور حضور در مراسم افتتاح فاز یک بندر شهید بهشتی به چابهار سفر کرده است، وارد فرودگاه کنارک شد.

در این سفر مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل، داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محسن نریمان قائم مقام وزیر در امور استانها، امین ترفع مدیرکل کریدور شمال- جنوب، خسرو سرایی مدیرکل دفتر توافق نامه‌ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی، تیمور بشیرگنبدی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند. 

گفتنی است، علاوه بر مقامات و مسئولان کشور، وزیر تجارت و صنایع افغانستان به علاوه سفرای کشور‌های آلمان، فنلاند، پاکستان، اندونزی، تاجیکستان و همچنین کاردار ژاپن و کره جنوبی نیز همراه وزیر راه و شهرسازی در سفر به چابهار هستند. 

سفرای کشور‌های هند، ترکمنستان و گرجستان نیز فردا به منظور حضور در مراسم افتتاحیه فاز یک بندر شهید بهشتی وارد چابهار می‌شوند.

نظر شما