شناسهٔ خبر: 46602 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرمایه‌گذاران کره‌ای از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

بندر امیرآباد یک شرکت سرمایه‌گذار از کره جنوبی که در صنعت کشتی‌سازی فعالیت دارد به همراه مسئولین استانی از بندر امیرآباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در این دیدار به ظرفیت و امکانات موجود برای سرمایه‌گذاران در این بندر اشاره کرد و گفت: تمام زیر ساخت‌های اولیه و لازم برای سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد مهیا است.

مهندس حبیب‌اله طالبی با اشاره به مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی ، ۱۰۶۰ هکتار اراضی پس‌کرانه ، تخفیف‌های مالیاتی و معافیت بر ارزش افزوده را از مولفه‌هایی  دانست که سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این بندر ترغیب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی انجام‌شده در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در حال افزایش است بر آمادگی کامل این بندر در پذیرش بخش خصوصی داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان شرکت کره ای با بیان اینکه بندر امیرآباد از پیشرفت و توسعه روز افزونی برخوردار است ، بر  بهره‌گیری از امکانات موجود ، جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تأکید کردند.

در پایان این جلسه نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذار کره‌ای از منطقه عملیاتی و اراضی پشتیبانی بندر امیرآباد بازدید کردند .

نظر شما