شناسهٔ خبر: 46770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات روکش آسفالت در ۳ محور شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی

آسفالت جاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه از اجرای عملیات روکش آسفالت در ۳ محور شهرستان سربیشه خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، سعید سارانی با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان سربیشه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ۳۰ کیلومتر از محور سربیشه- درح، سربیشه- نهبندان و سربیشه کلاته سلیمان روکش آسفالت می‌شود.

وی با با بیان اینکه برای اجرای این عملیات بیش از ۱۰۰۰ تن قیر نیاز است تصریح کرد: رقم ریالی انجام این عملیات نیز ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای شهرستان سربیشه یادآور شد: شهرستان سربیشه دارای بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود.

سارانی همچنین از افتتاح عملیات شیب شیروانی در محور سربیشه، درح و بازارچه مرزی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات نیز ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود./

نظر شما