شناسهٔ خبر: 46774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راه و شهرسازی گلستان :

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران گلستان در سال جاری

مجتمع فرهنگي و توانبخشي ايثارگران مدیركل راه و شهرسازی گلستان در بازدید از مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان ضمن ارزیابی قراردادن روند اجرایی پروژه فوق از بهره برداری و افتتاح آن در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان گلستان حسین محبوبی سرپرست اداره كل راه وشهرسازی استان گلستان گفت :پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران از پروژه های بزرگ در مقیاس استانی است كه به لحاظ زیربنا و تاسیسات، ویژگی های خاص خود را داردوبه جهت عام المنفعه بودن و انتفاع ایثارگران و جانبازان عزیزاز مزایای پروژه، برای تسریع در بهره برداری آن، این اداره كل احساس مسوولیت می كند.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان :با ابراز تاسف از عدم تخصیص به موقع منابع مالی توسط ارگانهای ذیربط به پروژه اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تعهدات استانی انجام شده و بدنبال منابع مالی ملی برای تكمیل این پروژه هستیم.

وی :بخش های باقیمانده این پروژه را، تكمیل موتورخانه(تجهیزات و راه اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی استخر و آب درمانی)ونازك كاری سقف سالن استخر ذكرنمود.

مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان در ورودی روستای توشن در جنوب غربی شهرستان گرگان در زمینی به متراژ هفت هزار متر مربع و در چهار طبقه با كلیه امكانات روز از قبیل استخرهای آب درمانی + استخر عمومی + جكوزی + سونا خشك و بخار و سالنهای توانبخشی و واحدهای اقامتی جهت استفاده ایثارگران استان گلستان،  در حال ساخت است.

برای احداث این پروژه تاكنون ۱۴ میلیارد ریال هزینه شده و هم اكنون حدود ۹۶ درصد پیشرفت فیزیكی دارد./

نظر شما