شناسهٔ خبر: 46789 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازوند اظهار کرد؛

افتتاح سریعتر پروژه راه آهن نقطه امیدی برای مردم زلزله زده است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله در بخشی‌هایی از استان گفت: در مقطع کنونی مردم نیاز به شنیدن خبر‌های امیدوارکننده دارند و افتتاح هرچه سریعتر پروژه راه آهن می‌تواند نقطه امیدی برای آن‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هوشنگ بازوند به همراه خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور از آخرین روند پیشرفت پروژه راه آهن غرب بازدید و در جریان آخرین روند کار قرار گرفت.

وی در این بازدید خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر پروژه راه آهن شد و افزود: این پروژه جزو مطالبات اصلی مردم و فعالان شبکه‌های اجتماعی است.

بازوند بیان کرد: در روز دوم وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری زمانی که رئیس جمهوری به مناطق زلزله زده سفر کرد، راجع به پروژه راه آهن نیز با ایشان صحبت کردم و آقای روحانی نیز به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد که پروژه راه آهن کرمانشاه هرچه سریعتر باید افتتاح شود.

همچنین استاندار کرمانشاه گفت: بنابر  تاکید رئیس جمهوری، شایسته است مسئولان وزارت راه و شهرسازی سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پروژه راه آهن و اعلام زمان نهایی افتتاح آن اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: انتظار داریم از نیرو‌های بومی در همه بخش‌ها و سطوح این پروژه استفاده شود.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه این بازدید گفت: عملیات ریل گذاری راه آهن کرمانشاه به پایان رسیده و کار در مراحل فنی قرار دارد که انشاءالله به زودی به اتمام می‌رسد.

گفتنی است ،خط آهن که از سمت ملایر در استان همدان به کرمانشاه می‌آید ۱۷۶ کیلومتر طول دارد و تاکنون بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

نظر شما