شناسهٔ خبر: 46831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استان‌های خوزستان، کردستان و کرمانشاه در حال برگزاری است:

برپایی کارگاه آموزشی تکمیلی سمیم در همدان

مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از برپایی کارگاه آموزشی تکمیلی سمیم در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد سرگزی در حاشیه نشست آموزشی تکمیلی سمیم (سامانه مدیریت یکپارچه معاملات) در گفتگویی اظهار کرد: این کارگاه دو روزه آموزشی تکمیلی با حضور کارشناسانی از استان‌های خوزستان، کردستان و کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی هدف از برپایی این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان استان‌های مربوطه با سامانه سمیم عنوان کرد و گفت: پارسال نیز دوره مقدماتی این کارگاه در استان همدان برگزار شد که شرکت‌کنندگان با نحوه ورود به این سامانه و مراحل مقدماتیان آشنا شدند.

سرگزی ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی استان همدان برای انجام امور معاملاتی با استفاده از این سامانه این استان به عنوان پایلوت برای انجام معاملات با سامانه سمیم انتخاب شده است و معاملات تحت این سامانه نیز انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه سامانه مدیریت یکپارچه معاملات (سمیم) در برگیرنده کلیه معاملات، متوسط و عمده در حوزه قانون برگزاری مناقصات است، ابراز کرد: استان همدان بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور رتبه نخست ثبت معاملات در این سامانه را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، در دوره تکمیلی این کارگاه آموزشی، گودرز محمودی مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز حضور دارد.

در این نشست آموزشی از محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان و محمد سرگزی معاون توسعه مدیریت و منابع، امیر صادقی رئیس امور مالی و منابع و محمدرضا غفاریان مسئول دفتر امور پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان و جمعی از کارشناسان استان‌های کردستان، کرمانشاه و خوزستان که در زمینه راه‌اندازی سامانه سمیم اهتمام داشته‌اند با اهداء لوحی قدردانی شد.

نظر شما