شناسهٔ خبر: 46846 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گلستان برگزار شد:

برگزاری بیست و یکمین جلسه کمیسیون ماده پنج در گلستان

نشست با برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج، در روز جاری ۳۹ پرونده با موضوعات شهری و شهرسازی مورد بررسی مسئولان و کارشناسان ذیربط قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، تغییر کاربری، افزایش و کاهش تراکم و افزایش سطح اشغال ملک و ساختمانی از مواردی بود که در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در این رابطه عنوان کرد: در این جلسه، موارد و مسائل شهرستان گرگان مورد بررسی قرار گرفت؛ که پس بررسی‌های لازم بخشی از آن مصوب و مواردی جهت اصلاح و تکمیل عودت و با تعدادی از آن مخالفت شد که مصوبات به‌زودی از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی به نشانی www.golestanrud.ir اعلام می‌شود.

این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، شهردار گرگان و عضو شورای شهر و سایر مدیران کل عضو این کمیسیون در محل سالن اجتماعات معاون عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.

کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران کمیسیونی است برای بررسی و تصویب طرح تفصیلی و تغییرات بعدی آن که به ریاست استاندار محترم و در غیاب ایشان معاون محترم امور عمرانی استانداری به‌عنوان قائم‌مقام و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل می‌شود و مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی نیز مسئولیت دبیرخانه این کمیسیون را بر عهده دارد.

نظر شما