شناسهٔ خبر: 4690 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون آخوندی؛

نمایشگاه ساختمان ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در شیراز افتتاح شد

 دفتر امور مقررات ملی ساختمان نمایشگاه صنعت ساختمان وابسته به ششمین همایش مقررات ملی ساختمان در هتل همای شیراز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه‌ خبری وزارت راه و شهرسازی، ششمین همایش مقررات ملی ساختمان از صبح فردا چهارشنبه ششم اسفند در تالار حافظ شیراز کلید می خورد و تا پنجشنبه ادامه دارد.

عصر امروز سه شنبه پنجم اسفند و یک روز پیش از آغاز مراسم افتتاح همایش، نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان و غلامرضا هوائی مدیر کل دفتر مقررات ساختمان ملی وزارت راه و شهرسازی در محل همای شیراز افتتاح شد. در این نمایشگاه حدود ۵۰ غرفه مرتبط با حوزه ساختمان دستاوردهای خود را معرفی کردند.

مظاهریان ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت‌ها قرار گرفت و با مسئولان غرفه‌ها و مدیران شرکت‌ها درباره آخرین پروژه‌هایی که در دست ساخت دارند، گفتگو کرد که به عنوان مثال یکی از شرکت‌های خصوصی هم اکنون در حال ساخت پروژه مشابه سرای مشیر با سبک معماری ایرانی اسلامی است.

به گزارش پایگاه‌خبری وزارت راه و شهرسازی، گفته می شود در همایش مقررات ملی ساختمان برخی از معاونان این وزارتخانه حضور دارند./

نظر شما