شناسهٔ خبر: 46904 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تداوم بهسازی و روکش آسفالت؛

راه ارتباطی مردم یساقی به گمیشان استان گلستان مناسب‌تر می‌شود

آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندر ترکمن خبر داد: با شروع ادامه آسفالت محور یساقی-بندر ترکمن-گمیشان، ارتباط جاده‌ای مردم با روستاها و شهرهای اطراف از شرایط مناسب‌تری برخوردار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، موسی اونق در گفت و گوی خبری با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اظهار داشت: این پروژه از نیمه دوم آذرماه امسال در محور بندر ترکمن-یساقی و با پیمانکاری شرکت عمران راه گلستان به اجرا درآمده است.

به گفته وی، این پروژه در طول ۳ کیلومتر از محور مذکور و در محدوده سیجوال (کیلومتر ۲ الی ۸) و عرض ۷ و نیم متر در حال اجراست.

همچنین اونق گفت : اعتبار این پروژه ۴۰۰ میلیون تومان برآورد اعتبار شده که تا این مرحله از پروژه تأمین و پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی پروژه از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تأمین شده است، افزود: در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات و مساعد بودن شرایط جوی، ظرف نیمه اول سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بندر ترکمن یادآور شد: در گذشته ۵ کیلومتر از این محور آسفالت و بهسازی شد که امسال نیز برای تداوم این عملیات، اقدام شد.

گفتنی است ،شهرستان بندر ترکمن در ۳۰ کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان واقع شده و ۴۶۵ کیلومتر از راه‌های این استان را تحت پوشش استحفاظی خود دارد.

نظر شما