شناسهٔ خبر: 46931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علی خاوری خبر داد:

برگزاری رزمایش راهداری زمستانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی گیلان

شعبانعلی خاوری باهدف هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مسئول برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای، رزمایش راهداری زمستانی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش نمادی از هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است که به نحوی درگیر حوادث جاده‌ای هستند به‌ویژه برای عملیات زمستانی که حاصل این هماهنگی در حوادث سال‌های قبل به خوبی نمایانگر بوده است.

وی افزود: امیدواریم با این هماهنگی در سال جاری بتوانیم کمترین خسارت و انسداد در راه‌ها را داشته باشیم و معبر ایمنی برای ترددکنندگان از راه فراهم آوریم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مشارکت بخش خصوصی در عملیات راهداری زمستانی اشاره کرد و گفت: بخش‌های خصوصی زیادی در حوزه وزارت راه و شهرسازی در استان فعالیت دارند و این آمادگی جهت استفاده از امکانات و ماشین‌آلات آن‌ها در مواقع لزوم ایجاد شده است و امیدوارم در سال جاری همانند سال‌های گذشته عملکرد خوبی به اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان و لزوم فراهم آوردن بستر تردد ایمن بیان کرد: استان گیلان هرساله پذیرای ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر مسافر است، این در حالی است که ۷۰ درصد حوادث و سوانح طبیعی نیز در این استان رخ می‌دهد و این امر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث، به‌ویژه در فصل زمستان را بیشتر می‌کند.

نظر شما