شناسهٔ خبر: 46993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قم برگزار شد:

برگزاری اولین دوره ارزیابی از پیمانکاران راه و شهرسازی استان قم جهت اعطای نشان تعالی HSE

نشان تعالی HSE رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: اولین دوره ارزیابی از پیمانکاران فعال در حوزه مسکن و ساختمان توسط ارزیابان اداره کل راه و شهرسازی استان قم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اسماعیل اسدی در ایند رابطه گفت : در راستای ارزیابی از پیمانکاران جهت اعطای نشان تعالی HSE و با همکاری و مشارکت شرکت پیمانکاری راه گستر امید صرم و با تشکیل ۴ تیم مجزا از ارزیابان مجرب حوزه مدیریت مسکن و ساختمان در حوزه‌های ایمنی، محیط‌زیست، سلامت و مدیریت از شرکت مذکور بازدید به عمل آمد.

همچنین رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: گروه ارزیاب پس از بازدید از محل کارخانه تولید شن و ماسه و آسفالت شرکت پیمانکاری راه گستر امید صرم و پس از سپری شدن تشریفات و گردش کارهای معمول، چک‌لیست‌های مربوطه تهیه و تکمیل شد و ارزیابی از کارگاه صورت پذیرفت.

 وی در ادامه عنوان کرد: تیم ارزیابان اداره کل راه و شهرسازی استان قم همزمان با سراسر کشور در مهرماه امسال پس از طی دوره‌های مربوطه زیر نظر دبیرخانه نشان تعالی HSE تشکیل شد و پس از آموزش‌های لازم و برگزاری آزمون مربوطه موفق به کسب امتیاز جهت ارزیابی گردیده‌اند.

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان تصریح کرد: در جشنواره نشان تعالی که در دی‌ماه امسال با همکاری وزارت متبوع و دانشکده محیط‌زیست دانشگاه تهران برگزار می‌شود نشان تعالی به پیمانکارانی که اهتمام بیشتری در جهت رعایت ایمنی خواهند داشت اعطاء خواهد شد.

نظر شما