شناسهٔ خبر: 47041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به بهانه سالگرد پایگاه خبری مطرح شد؛

تقدیر مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از عملکرد پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

محمد رضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در پیامی ضمن تبریک آغاز چهارمین سال فعالیت پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اعضای تحریریه این رسانه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در بخشی از پیام محمدرضا نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به مناسبت چهارمین سال فعالیت این  پایگاه خبری آمده است:

در جهانی زندگی می‌کنیم که پیرامون ما را انواع اطلاعات فرا گرفته است که این پدیده  به اشکال و روشهای مختلف به مخاطب منتقل می‌گردد  و این انتقال موجب خواهد شد تا با آگاه سازی افکار عمومی و روشنگری همراه با صداقت، جامعه به سمت افقی روشن هدایت شود .

و اکنون در دنیایی دیجیتال با استفاده از فضا مجازی و شبکه های اجتماعی نوظهور با سرعت نور اخبار در سراسر جهان منتشر می‌شود. که در این مورد باید گفت اخبار و مطالبی قابل قبول است که همراه با صداقت در گفتار باشد و بتواند به درستی افکار عمومی و مخاطبین خود را هدایت نماید.

در وزارت راه وشهرسازی این مهم کاملا درک شده است که با وجود حجم بالای وظایف و کارکردهای مختلف و وسیعی که این وزارتخانه عظیم دارد وجود یک مرکز متمرکز خبری مورد توجه قرارگرفته تا بتواند با دسته بندی و انتشار اخبار و فعالیت های گوناگون ، این مجموعه را در حوزه های مختلف حمل و نقل ، مسکن و شهرسازی ،ساخت و احداث زیر ساخت های حمل و نقل کشور وظایف ،فعالیت ها و همچنین کارکردها ی خود را به افکار عمومی منتقل نماید.

در همین راستا خوشبختانه پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از زمان تاسیس تاکنون با انتشار اخبار و گزارشات متعدد و فراوانی که انتشار داده است، توانسته مخاطبین را از اقدامات انجام شده مطلع نماید و همیشه در دریافت نظرات و انتظارات جامعه مخاطبین نسبت به این وزارتخانه پیشرو و موفق عمل کند.

اکنون که در آستانه سومین سال تاسیس پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی هستیم ضمن عرض تبریک و خداقوت به مدیران، خبرنگاران و دست اندرکاران این مرکز گسترده خبری و اطلاع رسانی، از تلاش سراسر صداقت همه این عزیزان که با اتعکاس اخبار این اداره کل و همچنین انجام گفتگوهای خبری مختلف با بنده و سایر همکارانم از شما تشکر و قدردانی می نمایم و برای تک تک شما عزیزان و تلاشگران عرصه خبر آرزوی توفیق و بهروزی دارم، امیدوارم در جهت رسالتی سنگینی که به عهده دارید موفق و سربلند باشید.

نظر شما